Κυριακή 15 Απριλίου 2012

Φωτορεπορταζ απο Τριπολη


Σαββατο, 08:17

Σηκωνομαι μισοκοιμισμενος με ολόστεγνο στομα. Σχεδον παραπατωντας παω στην κουζινα, σκυβω κατω από τη βρυση και την ανοιγω αγαρμπα. Μετα στηριζομαι στο τραπεζι και στεκομαι ακινητος για λιγα δευτερολεπτα προσπαθωντας να αποφασισω τι θελω να κανω. Βαζω και τα δυο μου χερια στο μπολ με τα κουλουρια, γεμιζω τις χουφτες μου και τα τρωω όλα ορθιος. Οδευοντας ξανα προς το κρεβατι, ριχνω μια ματιτσα εξω από το παραθυρο. «Γουοου», σκεφτομαι, «φαινεται πως το μυαλο μου είναι ακομα θολο». Χαχανιζω σα βλακας ενώ τιναζω τα ψιχουλα από το στηθος και το σαγονι μου.

Σαββατο, 15:35

Μια βολτα στην πολη για καφε ισως πεισει τα αυτια μου να σταματησουν να βουιζουν. Χωρις να ειμαι ειδικος στην προβλεψη του καιρου, υποψιαζομαι ότι θα ερθει μπορα. Παρολαυτα παω.

Σαββατο, 20:17

Με επληκτικο ντεμαραζ και ανελπιστο κλεισιμο κλεβω στο τσακ τη νικη στη μπιριμπα από τη Χανς και τον πατερα. Το τελος της παρτιδας συνοδευεται από κορυβαντικους πανηγυρισμους, αλληλοκατηγοριες των δύο ηττημενων αλλά και αβασιμες ενστασεις.

Σαββατο, 11:57

Οικογενειακη βολτα στην πλατεια (όπως παντα στο τελος της στοιβας : last in first out). Εκατονταδες συνωστισμενοι πιστοι με κερια στο χερι περιμενουν φωτια. Προσπαθω να θυμηθω την ετυμολογια της λεξης «ναπαλμ». Σε καναδυο λεπτα είναι πασχα, και πασχιζουμε να κρατησουμε το κερι μας αναμμενο ενώ ο αιολος γελαει μαζι μας.

Κυριακη 00:29

Μετα από δυο πιατα μαγειριτσα, μιση πιατελα κοψιδια, αυγα, σαλατα και καψαλισμενο ψωμι αραζω στον καναπε. Μαλλον οι μασητηρες μου είναι πολυ αγυμναστοι, γιατι τους ασκησα μολις δεκαπεντε λεπτα και τωρα νιωθω τοσο κουρασμενος που δε μπορω ουτε να κουνηθω καλα καλα.

Καλη υγεια σε ολους.


1 σχόλιο:

  1. Α! θα σε μαλωσω! Μετα τα μεσανυχτα ειναι τα καλα
    τα Γραμματα στην εκκλησια την Ανασταση.Τοτε εχει
    και ησυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή