Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Αρκαδικη ανταποκριση.

Δεν εχω καλα καλα τρεις μερες που βρισκομαι στην Τριπολη και νιωθω τους μασητηρες μου να κανουν γραμμωση στην εξωτερικη πλευρα της κατω γναθου μου. Σε αυτο βοηθησε το εξαιρετικο εθιμο της νηστειας που φυσικα εδω και χρονια αποτελει εφαλτηριο για εναλλακτικες γαστριμαργικες απολαυσεις, κραιπαλες και πρησμενα στομαχια.

Την παρασκευη το μεσημερι λοιπον, συμμετειχα σε μια μινι γενοκτονια γαριδας και καβουριου, την οποια συνοδεψα με μανιταρια στη σχαρα και σπαραγγια. Το βραδακι μετα την πορεια, εκανα blend in με τους πιστους και καθισα σε ενα απο τα ασφυκτικα γεματα εστιατορεια - μεζεδοπωλεια. Για να μην καταλαβει κανεις οτι ειμαι παρεισακτος, εκανα ο,τι καναν ολοι: γεμισα καθε* τετραγωνικο εκατοστο του τραπεζιου με καλαμαρακια (γεμιστα & τηγανιτά), σουπιες, χταποδια, κολοκυθακια, παντζαρια και πολλα ακομα ψιψιψονια που γνωρισαν τον εσωτερικο μου κοσμο.

Το σαββατοβραδο περασα μια βολτα απο το προαυλιο της κεντρικης εκκλησιας οπως συνηθιζεται. Το ιβεντ ηταν παρομοιο με το περσινο, και το προπερσινο και το παραπροπερσινο... Νομιζω πως οι διοργανωτες εχουν αρχισει να καταλαβαινουν πως το κοινο βαριεται, γιατι φετος εκαναν μια καινοτομια: προσθεσαν ενα προτζεκτορα που προβαλλε τεραστιες χριστιανικες εικονες στην προσοψη του ναου. Ελπιζω του χρονου να προβαλλουν video clips ετσι ωστε να μπορουμε να κανουμε air guitaring με τις λαμπαδες μας (εχω αρχισει να νιωθω μεγαλος για εικονικη ξιφασκια).

Κυριακη πρωι, και ο λαμπρος ηλιος με παροτρυνε να περπατησω στην πολη. Η κεντρικη πλατεια βρωμαγε χοληστερινη και φτηνο κρασι αλλα κανεις δεν πτοουνταν. Μονο ο Κωλοκοτρωνης ειχε αγριεμενο προσωπο και επιθετικα προτεταμενο σπαθι, αφου το αλογο του ηταν τρομαγμενο και στεκοταν στα δυο πισινά του ποδια. Νομιζω πως γιαυτο ευθυνεται η εκκωφαντικη φωνη της α'η'δου, η οποια με συνοδεια κλαρινου διαλαλουσε οτι "εχει πονο στην καρδ-γ-ια" και οτι καποιο παπακι "πηγε στην ποταμ-ν-ια".

Κατα τα αλλα, τιποτα συνταρακτικο δε μου συνεβη. Ο υπολοιπος χρονος μου, γεμισε με καναδυο ταινιουλες, λιγο παραπανω dexter, ποτα σε μπαρακια, μπιριμπες και γενικα μια απο τα ιδια. Σε γενικες γραμμες λοιπον, μπορω να πω οτι περασα ομορφα, άλλωστε μου αρεσει το πασχα. Το μονο σημειο για το οποιο εχω τις ενστασεις μου ειναι οι ευχες. Γιατι κατσε ρε φιλε, οταν ειμαι αρρωστος μου λες "καλη αναρρωση", ε οταν μου λες "καλη ανασταση" πως περιμενεις να μη στραβωσω?

* Οπως θα ξερετε τα περισσοτερα πιατα εχουν σχημα κυκλικο ή οβαλ και ετσι δεν καλυπτουν όλο το χωρο (σε αντιθεση με τα τετραγωνα, τα παραλληλογραμμα ή τις κυψελες). Γιαυτο το λογο αναγκαστηκα να γεμισω τους μικρους αδειους χωρους με ουζοποτηρα και καραφακια
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου