Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Μου λειπεις !

Αναγνωστουλη μου τις τελευταιες ωρες ειμαι πολυ ανησυχος. Οταν περπαταω νιωθω οτι κατι εχω ξεχασει να κανω, οτι κατι εκκρεμει, οτι κατι λειπει. Καθομαι στον υπολογιστη και καθως πιεζω το διακοπτη, νιωθω φευγαλεα την παλαμη μου αδυναμη και τα ακροδαχτυλα μουδιασμενα.

Ανοιγω μηχανικα ενα εγγραφο – δεν ειμαι καν σιγουρος οτι αυτο ηθελα να ανοιξω. Ξεκιναω να διαβαζω καπου στη μεση. Διαβαζω τις πρωτες πεντε λεξεις αλλα οι επομενες ειναι θολες. Απομακρυνω το βλεμμα μου απο την οθονη ψαχνοντας τα γυαλια μου, αλλα τα φοραω ηδη. Ξανακοιταω τις λεξεις. Τωρα φαινονται καθαρα. Διαβαζω ολοκληρη τη γραμμη, συνεχιζω στην επομενη μονο και μονο για να διαπιστωσω οτι το βλεμμα μου ξαναρχισε να σαρωνει την ιδια. Γερνω πιο κοντα στον υπολογιστη και την ξαναδιαβαζω με πεισμα, ομως τωρα συνειδητοποιω οτι με καθε λεξη ξεχναω την προηγουμενη. Αγωνιω. Τα παραταω, αλλωστε ξερω οτι ειναι αδυνατον να συγκεντρωθω.

Σηκωνομαι απο τον υπολογιστη. Παω στην κουζινα. Δεν ξερω γιατι. Διψαω? Γεμιζω ενα ποτηρι με νερο, πινω δυο γουλιες και δε νιωθω ουτε ανακουφιση ουτε καποια αισθηση πληρωσης. Κιομως νομιζα οτι διψουσα. Το πινω ολο και ξαναγυρναω στο δωματιο.

Ξαπλωνω μπρουμυτα και κλεινω τα ματια μου. Ανασαινω εκουσια, αργα και σταθερα. Προσπαθω να εστιασω στην αναπνοη μου αλλα με αποσυντονιζουν οι ηχοι του δρομου. Συντομα ιδρωνω. Καθε τοσο με διαπερνουν ριγη, απο το λαιμο μεχρι την κοιλια, ή απο το στομαχι μεχρι τις πατουσες.

Μετα απο λιγο αρχιζω να αποκοιμιεμαι. Βυθιζομαι στη γλυκια αδρανεια και ανυπομονω να αφεθω στη ναρκη του Μορφεα. Πλησιαζω στο σημειο της εναλλαγης, στο κατωφλι του ξυπνιου και του υπνου, και θελω μονο μια μικρη σπρωξια για να περασω απεναντι. Πολυ προσεκτικα παρακαλαω τις αισθησεις μου να παραιτηθουν απο το αοκνο εργο τους (αυτο της καταγραφης του οτιδηποτε), να με απαγκιστρωσουν απο την πραγματικοτητα και να μου επιτρεψουν να κοιμηθω.

Μετεωριζομαι ακομα λιγες στιγμες σε αυτο το σημειο οταν βιωνω το τρανταγμα μιας προσκρουσης – ταυτοχρονα νομιζω οτι το στηθος μου αδειασε, και το περιεχομενο του ανταλλαξε θεση με μια κρυα αερια μαζα που γαργαλαει τα τοιχωματα. Δεν ξερω απο που εχω πεσει μιας και βρισκομαι ακριβως εκει που βρισκομουν....ισως και να μετεωριζομουν στην κυριολεξια. Ο εγκεφαλος μου παιρνει μπρος σαν υπολογιστης που διωχνει το screensaver. Ειμαι ακομα πιο ταραγμενος απο πριν. ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ.

Ξερω ακριβως τι συμβαινει αναγνωστουλη μου. Ξερω τι χρειαζεται για να αποδρασω απο τη συγχυση. Αλλωστε το ακουω μονιμα στα αυτια μου, σαν απελπισμενη εκκληση, σαν υποκωφο βουητο, σα μια συγχρονισμενη ρυθμικη ικεσια προερχομενη απο ολα τα κυτταρα μου:















" - NΙΚΟΤΙΝΗΗΗΗΗ !!!!"

Το μονο που παιρνουν βεβαια ειναι σορβιτολη. Δεν ξερω αν θα την κερδισω τη μαχη με το καπνισμα αναγνωστουλη μου, εχω μολις λιγες ωρες που κηρυξα την εναρξη της και ειναι πολυ νωρις για προβλεψεις. Το προβλημα ειναι πως ηδη νιωθω την υγεια μου να βελτιωνεται και θελω να το γιορτασω καπνιζοντας. Το ενθαρρυντικο ειναι, οτι σε αυτη την προσπαθεια εχω το χρονο να κυλαει με το μερος μου. Καθε δευτερολεπτο που περναει, ο εχθρος αποδυναμωνεται και εγω γινομαι μεγαλυτερο φαβορι.






2 σχόλια:

  1. Η νικοτίνη σου λείπει ... ok, θέλεις να πάρεις λίγη ακόμη, αλλά
    αλλά το χαρτί είναι καρκινογόνο. Όταν καίγεται δημιουργεί βενζοπυρηνικάπωςέτσι οξέα που σου κάνουνε την ζημιά. Βέβαια το έφτιαξαν πολύ λεπτό, "τσιγαρόχαρτο", αλλά άμα κατεβάζεις δυο πακέτα την ημέρα, 40x0.00τόσο = πάρα πολύ!
    Άρα κάπνιζε πούρα(=γνήσια cigars) και παράτησε τα σιγαρέτα. Θέλεις ένα πούρο κάθε μισή ώρα;; Αμ, δεν θέλεις! Αν καπνίσεις ένα στα γρήγορα θα πρασινίσεις καημένε και θα ελαφρύνεις σε λίγο (μείον μισό κιλό εμετό). Οπότε πάμε ένα την ημέρα με καλή παρέα και βαθμιαία (έχουμε κρίση ή όχι;) πάμε στο ένα τον μήνα και άν!
    Την μεγαλύτερη ικανοποίηση δεν την δίνει το κάπνισμα. Ρώτα όποιο καμένο σπίτι θέλεις.
    Την μεγαλύτερη ικανοποίηση σου την δίνει η χαρά της δημιουργίας. Βρες κάτι να κάνεις!
    Get a life!
    Θα έχεις καιρό να καπνίσεις (τώρα που επιτράπηκε και άλλη μέθοδος εκτός από την ταφή) αρκετά αργότερα!
    Τώρα συγγραφούλη, ο σχολιαστούλης σου σε χαιρετά. Ο έχων ώτα ακούειν, ας τα καθαρίσει με καμιά μπατονέτα, για να ακουέτω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Αλκινοε, το ηξερα και εγω ανεκαθεν οτι το χαρτι του τσιγαρου ευθυνεται για πολλα δεινά. Δε θυμαμαι ακριβως τι και πως, αλλα εχω ακουσει για φορμαλδεϋδηλητηρια, πετρελαιοπαραγωγάματα και διαφορα άλλα νιτρικατιτετοια οξεα.

    Γιαυτο και εγω σχεδον παντοτε καπνιζα τσιμπουκι! (γιατι ειναι λιγοτερο βλαβερο, και οχι “πιο υγιεινο” οπως καμια φορα ακουω να λενε). Επισης, η πιπα ειναι ανωτερη καπνιστικη εμπειρια, πιο elegant και πιο πληρης τοσο γευστικα οσο και σαν αισθηση. Ακομα, σου δινει αφορμη για διαφορα αστειακια, οπως πχ:

    Βρισκεσαι με παρεα σε ταβερνα. Τελειωνεις το φαι, κοιτας την κοπελα που καθεται διπλα σου, και της λες: “Μετα το φαι, μια πιπα ειναι ο,τι πρεπει”. Μενεις σιωπηλος τρια-τεσσερα δευτερολεπτα εξακολουθωντας να την κοιτας στα ματια σα να περιμενεις κατι, και μετα βγαζεις την πιπα απο το μπουφαν σου και ψαχνεις τις τσεπες σου για αναπτηρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή