Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπητο μου ημερολογιο

Γεια χαρα. Τις τελευταιες μερες του 2010 τις περναω στη γενετειρα μου, την Τριπολη, την οποια σιγουρα κατατασσω στις ασχημοτερες και πιο καταθλιπτικες πολεις που εχω ποτε βρεθει. Σας δινω μια μικρη γευση, τη θεα απο το μπαλκονι μου:


Ο μονος λογος που την επισκεπτομαι (τις λιγες φορες που το κανω), ειναι για να δω τους γονεις μου. Και καθε φορα βαριεμαι αφορητα. Η βαρεμαρα σπαει λιγο με το διαβασμα... εχω ηδη ξεπεταξει μερικους Αρκαδες, εναν Νταγκλας Ανταμς, σχεδον ολο το blog του Νικου Δημου, και ξεκιναω εναν Μπορις Βιαν. Ολα αυτα στο μικρο αναγνωστηριο, που προθυμα μοιραζομαι με τον πατερα:


Τα βιβλια ομως δεν αρκουν για να γεμισουν τη μια ντουζινα ωρες που ειμαι ξυπνιος καθε εικοσιτετραωρο (αν λυσετε την εξισωση, θα διαπιστωσετε οτι κοιμαμαι πολυ, και οντως αυτο συμβαινει, γιατι ο υπνος δε μειωνει μονο τη θητεια, αλλα και την παραμονη στην Τριπολη). Παραλληλα λοιπον, παιζω online ταβλι, live ταβλι, μπιριμπα και τρωω σα βοας με εμπροσθόδρομη αμνησία. Επισης, βγαινω μικρες βολτες στην πολη, που μου φτιαχνουν το κεφι με σαδιστικο τροπο, αφου σκεφτομαι οτι δε μενω πια εδω. Και επειδη θελω να θεμελιωσω μια σχεση ειλικρινειας μαζι σας, δε θα αποκρυψω οτι βλεπω και τηλεοραση.

Να σημειωσω εδω οτι ειμαι ενας απο αυτους τους γραφικους που αδραττουν καθε ευκαιρια να αφορισουν την τηλεοραση*, την κατηγορουν για τα μυρια οσα και νομιζουν οτι αυτη τους η σταση κανει τους αλλους να τους εκτιμουν περισσοτερο και να τους θεωρουν "ψαγμενους" και πνευματικους ανθρωπους. Για να συμπληρωσω το αυτοεκπορευομενο προφιλ μου (δεν ξερω αν υπαρχει τετοια λεξη αλλα καταλαβατε τι εννοω), δεν εχω τηλεοραση στο δωματιο μου για πανω απο μια δεκαετια.

Αυτα λοιπον απο την ενδοξη Αρκαδια. Καλη πρωτοχρονια σε ολους !

*Προς στιγμην σκεφτηκα να γραψω "το χαζοκουτι" αλλα πρωτον η λεξη αυτη μου φανηκε ακαλαισθητη, και δευτερον η τηλεοραση μας ειναι φλατ.

ΥΓ: Αυτο το ποστ μοιαζει να μην εχει λογο υπαρξης και ισως οντως ετσι ειναι. Το δημοσιευσα τωρα, ετσι ωστε αν μεθαυριο με παρετε να μου ευχηθειτε και με ρωτησετε πως περναω, θα ξερω οτι δε διαβαζετε το blog μου.

ΥΓ2: Μετα απο προτροπη του πατερα ιδου και το τζακι σε πληρη λειτουργια:




2 σχόλια: