Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Marketing

Ενας λαϊκατζής σημερα, διακηρυττε ότι τα ροδια είναι υγιεινα (παραλειπω να αναφερω ότι πουλαγε ροδια · ειστε αρκετα εξυπνοι για να το συμπερανετε). Δε γνωριζω καποιο καρπο ή φρουτο που να είναι ανθυγιεινο ή να μην είναι υγιεινο, συνεπως η διαφημιστικη καμπανια του φιλου μας ηταν μαλλον αστοχη. Θα μπορουσε να χρησιμοποιησει το σλογκαν «πολύ υγιεινα» σε μια προσπαθεια να διαχωρισει τα δικα του προϊοντα από τα υπολοιπα που ενδεχομενως είναι απλα υγιεινα. Νομιζω θα ηταν ακομα καλυτερα αν τα χαρακτηριζε ως «πολύ θρεπτικα», η λεξη 'θρεπτικος' είναι πιασαρικη (με «θρ» και «πτ» σε back to back συλλαβες κανενα αυτι δε μπορει να μεινει ασυγκινητο).

Τελος παντων, εγω στη θεση του θα αφηνα το εμπορευμα να πλασαριστει από μονο του. Απλα θα τυπωνα μια αφισα πανω από τον παγκο μου, με αυτή τη φωτογραφια:

Κλεινοντας, στη συντομη συζητηση που ειχα με τον αξιαγαπητο αγροτη, εμαθα ότι τα ροδια που είναι πιο ασπρα απ’εξω εχουν μεγαλυτερη πιθανοτητα να είναι πιο κοκκινα μεσα, και ότι τα ροδια δεν «ωριμαζουν» εάν κοπουν. Η πορεια κοκκινισματος των αρχικα λευκων κόκκων του ροδιου σταματα όταν αυτο εγκαταλειψει το δεντρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου